Bez wysiłku ??? Czy to w ogóle możliwe ?

Rzucić palenie i schudnąć 30 kg ZUPEŁNIE BEZ WYSIŁKU - czy to w ogóle możliwe ?
Gdybym miał odpowiedzieć w 4 słowach powiedziałbym krótko: i tak, i nie. Dlaczego "tak" a dlaczego "nie" ? Odpowiedź na to pytanie poznasz, jeśli zechcesz, już wkrótce. Od razu zdradzę tyle, że wszystko zależy od precyzyjnego doboru metody. Każdy człowiek jest inny więc dobra metoda będzie to metoda niejako "uszyta na miarę" konkretnego człowieka. Precyzyjnie dobrana metoda jest jak niepozorny, podręczny lewarek, zdolny podnosić ciężkie samochody do góry. Jak widać, aby podnieść obiektywnie ciężki samochód wystarczy niewielki nakład Twojej siły, ale pod warunkiem, że masz precyzyjnie do potrzeb dobrane narzędzie ( lewarek ). Tak samo jest z odchudzaniem i rzuceniem palenia. Dokonasz tego zupełnie bez wysiłku ( no..., prawie bez wysiłku ;-) ) gdy poznasz optymalne narzędzie -
metodę.

czwartek, 11 listopada 2010

Motywacja

Na początku był kosz.


Potrzeba miłości i ogromna gorycz związana z odrzuceniem dały mi potężnego kopa do podjęcia decyzji: CHCĘ SIĘ ZMIENIĆ ! Chcę schudnąć !

Silna motywacja to - z grubsza - jedna trzecia sukcesu. Jedna trzecia. Na sukces składają się jednak trzy trzecie ;-)

Drugą jedną trzecią sukcesu w odchudzaniu niewątpliwie jest samodyscyplina.

4 komentarze:

  1. fajnie tylko czemu od tak długie czasu milczenie na tym blogu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję. Może czas tu wrócić :P

    OdpowiedzUsuń
  3. witam ja tez rzucam palenie zabieram się do tego ale panicznie boje się przytyć czy bym mogla prosić o jadłospis jeżeli to nie problem i w jakim czasie pan tyle schudl jeszcze przy tym rzucajoc palenie niewiarygodne

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi również brakowało trochę motywacji i samodyscypliny gdy rzucałem palenie. Na szczęście zdecydowałem się na użycie metody https://allencarr.pl dzięki której raz na zawsze udało mi się odstawić papierosy. Teraz czuję że jestem wolnym człowiekiem.

    OdpowiedzUsuń